- Περιορισμός τηλεφωνικών εξόδων προς τον ΟΤΕ. Τα τηλεφωνήματα γίνονται μέσω internet και οι χρεώσεις είναι πολύ χαμηλές. Μια επιχείρηση που κάνει κατά μέσo όρο 7 κλήσεις αστικές, 7 κλήσεις υπεραστικές, 7 διεθνείς και 7 κλήσεις προς κινητά κάθε μέρα εξοικονομεί ~1000 Ευρώ το χρόνο(Οι κλήσεις έχουν υπολογιστεί με μέση διάρκεια 2 λεπτών).
- Αριθμός εξερχόμενων κλήσεων μεγαλύτερος από τον αριθμό των πραγματικών κυκλωμάτων ΟΤΕ (δυνατότητα για 8-9 εξερχόμενες κλήσεις με μόνο 1 ISDN netmod αντί για 2 κλήσεων ενός συμβατικού κέντρου. Προϋποθέτει την αποκλειστική χρήση της γραμμής internet από το τηλεφωνικό κέντρο.)
- Δυνατότητα απόκτησης περισσοτέρων του ενός αριθμού τηλεφώνου για εισερχόμενες κλήσεις, χωρίς τη πληρωμή παγίων ΟΤΕ, παρα μόνο με τη πληρωμή ενός παγίου της τάξης των 20 ευρώ ανά νούμερο ανά ένα έτος)
- Δυνατότητα εγκατάστασης τηλεφώνων έξω από το χώρο της Επιχείρησης. (Στο σπίτι του Ιδιοκτήτη - σε άλλη συνεργαζόμενη επιχείρηση. Τα τηλέφωνα αυτά που βρίσκονται έξω από την επιχείρηση επικοινωνούν με το Τηλεφωνικό κέντρο μέσω internet και έχουν και αυτά όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα (δωρεάν κλήσεις κτλ)
- Επεκτασιμότητα χωρίς να υπάρχει η ανάγκη για νέο τηλεφωνικό κέντρο. Γίνεται αγορά μόνο νέων τηλεφώνων και ίσως νέου SPA8000 εάν δεν υπάρχουν διαθέσιμες ελεύθερες θύρες σε υπάρχον SPA8000. Το παραπάνω γεγονός δεν διατίθεται στα παραδοσιακά τηλ. κέντα που είναι κατασκευασμένα για περιορισμένο αριθμό θυρών.
- Σε περίπτωση αστοχίας ενός υλικού γίνεται αντικατάσταση μόνο του προβληματικού εξαρτήματος και όχι όλου του τηλεφωνικού κέντρου. Επίσης το τηλεφωνικό κέντρο συνεχίζει να δουλεύει παρά του προβλήματος στο συγκεκριμένο υλικό
- Εξ ολοκλήρου ψηφιακό.
- Ασφάλεια κλήσεων, με ρύθμιση για το ποιές κλήσεις επιτρέπονται και προς ποιούς προορισμούς.
- Δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης με email / sms για τυχόν κλήσεις που δεν απαντήθηκαν απο σας.
- Πλήρεις αναφορές για όλες τις κλήσεις που πραγματοποιήθηκαν / λήφθησαν και με στατιστικά της χρήσης της γραμμής σας.
- Δυνατότητα απομακρυσμένης διαχείρισης μέσω internet. Σε περίπτωση δηλαδή που αντιμετωπίζουμε ένα πρόβλημα οι διαχειριστές του κέντρου μπορούν να βοηθήσουν χωρίς να έρθουν στο χώρο της επιχείρησης.
- Δυνατότητα πραγματοποίησης κλήσεων με χρήση Η/Υ-Laptop (softphones) και από το smartphone σας.
- Δυνατότητα chat από και προς όλους τους υπολογιστές που είναι συνδεδεμένοι στο τηλεφωνικό κέντρο
- Δυνατότητα εγκατάστασης FAX SERVER (Τα FAX έρχονται σαν email ενώ μπορείτε να αποστείλετε FAX κατευθείαν απο το pc σας).
- Δυνατότητα εγκατάστασης E-Mail server και εγκατάσταση ηλεκτρονικής ψηφιακής βάσης πελατών.
- Απεριόριστα features που συνεχώς ανανεώνονται και εμπλουτίζονται με δικτυακές ενημερώσεις. (Μεταφορά κλήσεων, προώθηση κλήσεων κ.α.)
- Προσωπική ατζέντα με υπενθύμιση στο email σας και προσωπικό τηλεφωνικό κατάλογο για κλήσεις απο τον υπολογιστή σας με το πάτημα ενός κουμπιού.
- Δυνατότητα υλοποίησης συστήματος καταγραφής του χώρου σας. (Προϋποθέτει ύπαρξη δικτυακών καμερών).
- Δυνατότητα Συνδιάλεξης (conference) όπου μπορείτε να μιλάτε με περισσότερα άτομα ταυτόχρονα.
- Δυνατότητα Δικτυακής Συνδιάλεξης (Web conference) όπου μπορείτε να κάνετε δικτυακές παρουσιάσεις στους συμμετέχοντες.
|