VOIP τηλεφωνικά κέντρα

 

Το Voip τηλεφωνικό κέντρο αποτελεί το κύριο μέσο επικοινωνίας της επιχείρησης σήμερα με σημαντική συμβολή στην βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών και της εικόνας της επιχείρησης, στη μείωση του κόστους των τηλεπικοινωνιών, στην αύξηση της παραγωγικότητας του προσωπικού και, βέβαια, στη αναβάθμιση των επικοινωνιών.

Τον τελευταίο καιρό η λέξη VoIP αρχίζει και γίνεται ευρύτερα γνωστή, μιας και η πλατφόρμα πάνω από την οποία λειτουργεί σε παγκόσμιο επίπεδο, το Internet, αρχίζει και έρχεται στα σπίτια και τις επιχειρήσεις με μεγάλες ταχύτητες. Πλέον το VoIP δεν είναι προνόμιο μόνο μερικών εταιρειών που το υλοποιούσαν στα τοπικά ή ευρύτερα δίκτυά τους, αλλά με τις συνεχείς πτώσεις τιμών των ευρυζωνικών υπηρεσιών γίνεται προσιτό και στους απλούς χρήστες.

Από αυτό το χώρο δε θα μπορούσε να λείπει και μια υλοποίηση από  την Voipwebnet για ένα τηλεφωνικό κέντρο που θα αναλάμβανε τη διαχείριση των κλήσεων σε μια επιχείρηση μέσω VoIP. Εμπορικές λύσεις ψηφιακών τηλεφωνικών  κέντρων υπάρχουν πολλές, και μάλιστα αρκετές υποστηρίζουν και συνδεσιμότητα με VoIP providers, αλλά συνήθως είναι ακριβές και κλειστού τύπου. Το κομμάτι αυτό καλύπτει το λογισμικό Asterisk, το οποίο είναι μια υλοποίηση τηλεφωνικού κέντρου σε επίπεδο software.

Η Voipwebnet, έχοντας την κατάλληλη τεχνογνωσία και εμπειρία σε δικτυακές εφαρμογές και στο internet, υιοθέτησαν από πολύ νωρίς την τεχνολογία VoIP και τα οφέλη της. Εξειδικευμένα στελέχη μας αναλαμβάνουν την καταγραφή και μελέτη του χώρου και των αναγκών σας για την σωστή εγκατάσταση του VoIP τηλεφωνικού κέντρου σας και την μελλοντική επέκταση του. Κτίζουμε πάντα σχέσεις εμπιστοσύνης και συνέπειας, παρέχοντας ξεκάθαρες λύσεις επικοινωνίας χωρίς κρυφά έξοδα και άδειες χρήσεις ανά θέση.

Προερχόμενοι από το χώρο του internet και του προγραμματισμού, γνωρίζουμε απόλυτα τον πυρήνα κάθε διεργασίας του λογισμικού που χρησιμοποιούμε, σε βαθμό που μπορούμε να επέμβουμε όπου επιθυμείτε για να το τροποποιήσουμε σύμφωνα με τις ανάγκες σας ή να το διασυνδέσουμε με τις εφαρμογές που ήδη χρησιμοποιείτε (CRM, ERP, web applications).

Αναλαμβάνουμε υπεύθυνα κάθε απαραίτητη εργασία, από την αρχή έως την παράδοση του έργου και συνεχίζουμε ακόμα πιο πέρα με την 24ωρη υποστήριξη που παρέχουμε. Πιο συγκεκριμένα, αναλαμβάνουμε όλα τα στάδια υλοποίησης ενός VoIP τηλεφωνικού κέντρου τα οποία είναι:

*      καταγραφή του χώρου εγκατάστασης
*      ολοκληρωμένη μελέτη δικτύωσης και λειτουργιών
*      ηχογράφηση φωνητικών μηνυμάτων
*      παραμετροποίηση λογισμικού και συσκευών
*      τοποθέτηση απαραίτητης καλωδίωσης
*      εγκατάσταση κέντρου και συσκευών
*      εκπαίδευση λειτουργίας και παροχή εκπαιδευτικού υλικού
*      διαρκής υποστήριξη βάση συμβολαίου συντήρησης

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα τηλεφωνικά κέντρα asterisk ανατρέξτε στο portal μας ή ζητήστε να ενημερωθείτε από της εταιρία μας.

Η
Voipwebnet θα βρίσκεται πάντα κοντά σας, πολύτιμος συνεργάτης και σύμβουλος για την μετάβαση της επιχείρησής σας στην νέα εποχή του διαδικτύου. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα κιόλας για μια πρώτη γνωριμία και για την δωρεάν καταγραφή των αναγκών σας.

 
Follow @voipwebnet